Zašto unajmiti, a ne kupiti uređaj ?
Odlučili ste se za kupnju uređaja ili ga već imate u vlasništvu ? U oba slučaja savjetujemo potpisivanje ugovora o održavanju. Kao ugovorni korisnik osigurane su vam pogodnosti:
Ukoliko vam je potrebno redovno održavanje ili popravak uređaja, bez obzira imate li potpisan ugovor o održavanju ili korištenju uređaja, slobodno nam se obratite.
U ponudi imamo usluge održavanja i popravka uređaja po pozivu, te prodaju potrošnog materijala potrebnog za ispravan rad vašeg uređaja.
Također nudimo usluge umrežavanja i održavanja vaše cjelokupne IT infrastrukture.
Ako vodite poduzeće koje ima veliki broj zaposlenih ili posluje na više lokacija od iznimne je važnosti optimizirati vaše upravljanje ispisom.
Uz različite navike korisnika i korištenje različitih uređaja za ispis, dolazi do nepotrebnih ispisa dokumenta, kojih 20 % završi u kanti za smeće.
Proces optimizacije započinje inicijalnim sastankom na kojem se definiraju jasni ciljevi i potrebe po pitanju ispisa.
Nakon toga krećemo s analizom ispisnog okruženja, što se ispisuje, koliko, na kojim uređajima, je li svaki ispis u boji opravdan, može li se nekoliko manjih printera zamijeniti multifunkcijskim uređajem, te koji je godišnji trošak održavanja i potrošnog materijala potrebnog za ispis.
Na temelju dobivenih podataka dolazi se do optimalnog rješenja, analiziramo što vam se više isplati, najam, kupnja uz ugovorno održavanje ili bez.
Po potrebi nudimo rješenje za centralizirano upravljanje ispisom, pomoću kojeg možete smanjiti broj nepotrebno ili greškom ispisanih stranica, a i povećati sigurnost dokumenata i dostupnost uređaja pomoću funkcija "secure" i "follow me print".